Ioana Molnar: Cred că cu ajutorul... triadei părinte-profesor-elev există și reușită. Să nu uităm că cea mai importantă resursă pentru elevi, în prezentul dezvoltării inteligenței artificiale, şi a numeroaselor resurse digitale, suntem noi, profesorii
21 Noiembrie 2023, 15:29
Sunt spusele Ioanei Molnar, profesor de limba si literatura română și limba engleză la Liceul Tehnologic nr.1 Cadea din localitatea Cadea, judeţul Bihor (https://liceultehnologicca.wixsite.com/), o școală ce are în structura sa nivel preșcolar, primar, gimnazial cât și nivel profesional și liceal.
Ioana Molnar este ascultătoare de Radio România Cultural și a scris, săptămâna trecută, la emisiunea Știința 360, un scurt mesaj în care descria experiența sa ca profesor care a avut la clase un copil cu autism și câțiva copii cu Cerinte educaționale speciale, CES, chiar dacă liceul în care lucrează nu este o instituție școlară specială pentru copii cu nevoi speciale.
Așa de frumos mi s-a părut mesajul încât mi-am dorit să aflu mai multe - și așa s-a născut interviul de astăzi.