LinkedIn - arta de a-ți curatoria propria imagine | PODCAST
15 Aprilie 2024, 13:31
Primul rezultat care apare pe Google atunci când vă căutați numele este contul de LinkedIn. Prima impresie pe care un angajator și-o face despre dumneavoastră este în strânsă legătură cu reputația profesională pe care ați contruit-o pe această platformă, care a apărut în 2002, adună în acest moment peste 850 de milioane de conturi - aproape 4 milioane în România (mult dacă ne raportăm la populația activă de aproape 5 milioane de persoane).
Despre LinkedIn și despre reputația profesională, despre crearea și distribuirea conținutului de calitate și despre interacțiunea cu această comunitate profesională, Daria Ghiu a dialogat cu Monica Jitariuc, expert în comunicare și trainer social media.
„Așa cum un brand înseamnă totalitatea experiențelor pe care le avem cu un produs sau un serviciu, așa și reputația noastră este totalitatea experiențelor pe care angajatorii și colegii le au cu noi. Un mare capitalist, Jeff Bezos, spunea că de fapt brandul ăsta personal, reputația profesională, este ceea ce vorbesc oamenii despre tine atunci când nu ești în cameră. Toți avem un brand personal by design sau by default.” (Monica Jitariuc)