Românii au tot mai puțină încredere în știrile care apar în mediul online
19 Iunie 2018, 09:12
Ieri, au fost date publicității rezultatele Digital News Report 2018 (DNR 2018) pentru România.
Raportul, bazat pe un sondaj online YouGov efectuat pe peste 74.000 de persoane din 37 de țări, este cel mai mare studiu de audiență din lume, la ora actuală.
În România, eșantionul a cuprins 2048 de persoane cu acces la interne și și-a propus identificarea celor mai de încredere branduri de știri, modalitățile prin care publicul are acces la informație și opinie, precum și gradul de încredere pe care audiențele îl acordă diferitelor surse
Potrivit raportului, din eșantionul global, românii s-au declarat a fi printre cei mai interesați de identificarea știrilor false (60%). În fiecare săptămână, utilizatorul obișnuit folosește în medie 6-10 surse de știri.
Ce cred studenții la Jurnalism despre starea presei din România? Pe ce surse media se bazează? Câtă încredere au în brandurile de știri românești?
Cu detalii Francesca Rusu: