Muzică clasică, în martie, în spaţii neconvenţionale din ţară
28 Februarie 2020, 13:06
Să asculţi muzică clasică la mall sau când îţi faci cumpărăturile la un hipermarket? Da, pentru că din octombrie 2010, în fiecare zi a lunilor martie şi octombrie, Radio România Muzical propune înregistrări cu celebre lucrări din muzica cultă în spaţii neconvenţionale - hipermarketuri, mall-uri, librării, muzee, sedii de firme.
Partenerii proiectului sunt nume importante din retailul şi business-ul românesc, care au susţinut iniţiativa cu entuziasm, observând impactul pozitiv pe care campania o are asupra propriilor angajaţi şi asupra clienţilor lor din întreaga ţară: Carrefour, Cora, Mega Image, Mobexpert, Dedeman, Leroy Merlin, Librăriile Humanitas, Castelul Bran, CRH România, Iulius Mall Iaşi, Timişoara, Cluj şi Suceava, Mood Media, Palas Mall Iaşi, ParkLake Shopping Center şi Băneasa Shopping City Bucureşti, PwC România, Vivo Piteşti şi Baia Mare, Arena Mall Bacău, Hello Shopping Park Bacău.
O altă latură a proiectului se derulează în şcolile româneşti, Ascultă 5 minute de muzică clasică fiind un program naţional la care, în anul şcolar 2019-2020, au participat peste 230.000 elevi din întreaga ţară.
Ambasador al proiectului Ascultă 5 minute de muzică clasică este celebrul violonist Alexandru Tomescu, protagonist al recitalului Beethoven(Tom)escu ce va avea loc pe 21 martie la ParkLake Shopping Center din Bucureşti. Celebrând ziua Radio România Muzical şi proiectul Ascultă 5 minute de muzică clasică, Alexandru Tomescu interpretează, alături de pianistul spaniol Josu de Solaun, lucrări celebre de Ludwig van Beethoven, compozitor aniversat în 2020 la 250 ani de la naştere.
Detalii despre campanie pe www.romania-muzical.ro/5minute. Radio România Muzical, unicul post de radio românesc dedicat muzicii clasice, poate fi ascultat în FM (97,6 şi 104,8) sau live online la www.romania-muzical.ro.