AER pentru turismul românesc la Londra
01 Februarie 2019, 15:44
Asociația de Ecoturism din România reușește în 2019 să pună România în centrul atenției publicului britanic sub brand-ul Discover Eco-Romania. Astfel, nouă destinații cu profil de ecoturism și 37 firme lansează invitația Descoperă Eco-Romania publicului britanic, în cadrul stand-ului AER de la Londra, în perioada 31 ianuarie – 3 februarie 2019. După o participare consecutivă de câțiva ani la târgul de turism Destinations cu stand propriu, AER a reușit în 2019 să devină partenerul principal al evenimentului, având o expunere specială în media expoziției. Astfel peste 80.000 de vizitatori vor vedea, discuta și citi despre România frumoasă și ecoturistică.
„În acest fel proiectăm o
imagine reală, a unei părți speciale a României” declară Bogdan Papuc, Director
AER. „Ne dorim să atragem turiștii în destinațiile ce se dezvoltă în armonie cu
localnicii și natura locului. Afacerile promovate de noi au o calitate excepțională
a produsului turistic, dar și o responsabilitate specială pentru mediul natural
și social. Aceste oferte sunt extrem de căutate de publicul britanic și nu
numai, întrucât există un interes crescut din partea lui pentru activitățile în
natură și în zona rurală”.
„Deși
ecoturismul este o nișă a turismului internațional, pentru România este unul
din pilonii de bază atât din punct de vedere al dezvoltării a numeroase zone,
dar și prin proiectarea unei imagini generale extrem de atrăgătoare pentru țara
noastră”, completează Andrei Blumer (Președinte AER). „Astfel, ne-am decis să
nu mai așteptăm și să ne luăm destinul în propriile mâini și încă de anul
trecut am mers cu stand propriu atât la târguri mari, generale - Berlin (ITB
2018), Oslo (Reiseliv, 2019), cât și la târguri specializate pe anumite
segmente de piață pentru a atrage turiștii potriviți - Viena (Photo- Adventure
2017 și 2018), Amsterdam (Fair for Special Journey 2019), Londra (Destinations
2016- 2019). Desigur că ne-am dori o profesionalizare a întregii politici de
marketing a României și o susținere consecventă a sectorul de ecoturism în
special de către Ministerul Turismului, dar și de mediul de afaceri, căci
experiența noastră directă de peste 15 ani pe piețele occidentale ne spune că
atractivitatea României în contextul global este acum în creștere!”.