NO.MAD Talks deschide discutia despre provocarile creatorilor de continut pe 23 noiembrie, la cea de-a treia editie a evenimentului online Pandemia - Made Me Do It
04 Noiembrie 2020, 14:55
Made Me Do
It
Dupa ce a dat cuvantul freelancerilor si
antreprenorilor care si-au impartasit lectiile invatate in pandemie, NO.MAD
Talks abordeaza nisa creatorilor de continut la Pandemia Made Me Do It 3.0,
eveniment online care va avea loc pe 23 noiembrie, de la 18:30, online. Cinci
reprezentanti ai publicatiilor si trei bloggeri vor povesti despre provocarile intampinate
in 2020 intr-un format nou de discutie pentru care sunt disponibile bilete pe Eventbook.
Despre
strategie editoriala, psihologia cititorilor si adaptarea la schimbarea de
paradigma
In 2020, meniul de continut al publicatiilor din Romania
a suferit schimbari importante, in nevoia de a fi alaturi de cititorii lor in
noul context si in provocarea de a pastra linia editoriala. Care au fost
subiectele care au avut cel mare impact si cele retrase, despre reactia
cititorilor, spinoasele aspecte financiare si planurile de viitor povestesc
Alina Aliman, redactor – sef al A List Magazine, Irina Markovits, editor sef si
Clementina Anghelache, publisher la Psychologies Romania, Ioan Big, publisher
la Zile si Nopti si Anda Docea, jurnalist la Dilema Veche.
Continutul aduce comunitatea sau
comunitatea determina continutul?
La
al doilea panel al evenimentului Pandemia Made Me Do It 3.0 se va aborda
strategia de continut pe nise si vor raspunde la intrebari Ovidiu Muresanu,
creator The Stories of O si blogger (http://www.ovidiumuresanu.com/), Mihaela Sava, blogger
culinar (https://laprajiturela.ro/) si Cristina Otel,
trainer, Life Design Coach si blogger (https://www.cristinaotel.ro/). Cei trei invitati vor
povesti despre cum si-au adaptat continutul, despre ce au comunicat cu publicul
lor si ce idei noi au dezvoltat.
Evenimentul va avea loc online, pe Zoom, iar
biletele sunt in numar limitat, la pretul de 35 lei si se pot achizitiona de pe
Eventbook. Contravaloarea integrala
a biletelor va fi directionata catre campania de crowdfunding a noii platforme
Kind Market accesibilizata pentru nevazatori de pe Galantom.
Parteneri media: Radio
Guerrilla, Iqads, Start-up.ro, The Institute, Igloo, PRwave, Iqool, Zile si Nopti,
The Trends, Munteanu, Kreatoria, Romania Pozitiva, Feeder.
Despre NO.MAD Talks
NO.MAD Talks este un
proiect ce incurajeaza oamenii sa lucreze pe cont propriu, sa-si descopere
pasiunea si sa o transforme in job. Primul eveniment a avut loc in iunie 2018 si
a pornit de la initiativa Iunietei Sandu, care si-a dorit sa creasca
comunitatea de freelanceri si antreprenori din Bucuresti. In aprilie 2020 a
luat nastere Kind Market,
platforma de schimb de servicii si produse intre freelanceri si antreprenorii
locali, proiect menit sa aduca impreuna si sa faciliteze colaborarea intre doua
categorii complementare, menite sa se apropie si sa isi aduca valoare impreuna.
Printre initiativele recente ale
proiectului NO.MAD Talks se afla si Healthy Freelancer, un concept foarte necesar, ce aduna momentant primele
pachete de asigurari medicale gandite special pentru freelanceri, urmand sa fie
adaugate discounturi si pachete in zona de sanatate fizica si mentala.