Campanie de lectură în social media
15 Octombrie 2020, 20:47
Statisticile naţionale afirmă că unul din cinci români nu a citit niciodată o carte şi doar 4% dintre concetăţenii noştri citesc zilnic. Pentru a creşte interesul pentru lectură, în noiembrie 2019, Asociaţia Curtea Veche în colaborare cu editura cu acelaşi nume şi o mare agenţie de publicitate au lansat campania de social media "Timpul să citim". Personalităţi culturale, educaţionale şi sportive au promovat lectura pe orice tip de suport folosind exemplul personal prin scurte filme motivaţionale. Influenţa campaniei naţionale "Timpul să citim" a fost enormă deoarece aproximativ 9,000,000 de utilizatori de internet au urmărit desfăşurarea ei. Este unul din motivele pentru care Asociaţia Curtea Veche a primit în aceste zile, două premii cu recunoaştere naţională şi internaţională din zona social media: medalia de argint la Webstock 2020 şi o recunoştere la Internetics 2020.Organizatorii au decis ca din noiembrie 2020 să debuteze ediţia a doua a proiectului. Miruna Meiroșu, responsabil de comunicare la Editura Curtea Veche ne spune de ce e bine să citim zilnic, care este corelaţia demonstrată ştiinţific dintre lectură şi mişcare într-un interviu realizat de Mirela Nicolae.