Radu Paraschivescu la Radio România Cultural
5 November 2019
Istoria teatrului românesc post-comunist prezentată publicului internațional într-o nouă carte de Cristina Modreanu
6 November 2019

Promovarea online a cărții: principii și strategii


Specialiști în marketing și comunicare online vorbesc despre întâlnirea cărții cu mediul digital

Joi, 7 noiembrie, începând cu ora 10.00, la Salonul Cărții „Luceafărul” (Bulevardul Unirii nr. 10)
• Participarea la eveniment este gratuită și se face pe bază de înscriere la adresa oana@headsome.ro. Mai multe informații despre eveniment, la https://www.headsome.ro/blog/

Săptămâna aceasta, Headsome Communication organizează un nou eveniment dedicat consultanților în marketing și comunicare de pe piața de carte din România. Sub tema „Promovarea online a cărții: principii și strategii”, trei specialiști în marketing și comunicare online vorbesc despre întâlnirea cărții cu mediul digital: Cătălin Teniță – antreprenor TreeWorks și Zelist –, Monica Jitariuc – una dintre cele mai cunoscute specialiste autohtone în comunicare online – și Ionuț Oprea – fondatorul STANDOUT. Lor li se alătură Oana Boca Stănescu, fondatoarea Headsome Communication; moderatoare: Ioana Gruenwald.

«Conferința națională a comunicatorilor din editurile românești», un eveniment pe care l-am organizat în debutul acestui an s-a dovedit a fi un succes, fapt care ne-a încurajat să încheiem Anul Cărții «rotund», cu un nou eveniment dedicat celor care se ocupă de promovarea cărților și a autorilor. De data aceasta, ne-am propus să ne apropiem de una dintre marile «provocări ale zilei»: promovarea în sfera online. Este deja un lucru dovedit: succesul cărților pe piața de carte din România se află în directă legătură cu succesul acțiunilor de promovare. Iar, în ultimii ani, acest succes pare să fie din ce în ce mai legat de succesul acțiunilor de promovare derulate cu precădere în mediul online”, au afirmat organizatorii.

Cei trei invitați speciali sunt nume apreciate din sfera marketingului și comunicării online autohtone, de la care angajații din departamentele de comunicare ale editurilor, librăriilor și bibliotecilor românești pot să primească idei și sfaturi, know-how pe care să îl pună în aplicare în activitatea lor profesională cotidiană.

„10 gânduri despre promovarea cărții pe piața românească” – acesta este tema pe care le-o propune celor prezenți la eveniment CĂTĂLIN TENIȚĂ, antreprenor TreeWorks și Zelist, profesionist cu o consistentă experiență în domeniul online. De-a lungul timpului, s-a ocupat de dezvoltarea a numeroase proiecte online, lansate atât pentru piața românească, cât și pentru piețe străine, precum Statele Unite ale Americii și Japonia. Cătălin este și un mare iubitor de cărți, având o bibliotecă impresionantă, de aprope 10.000 de volume.

De asemenea, Cătălin Teniță este și un foarte lucid spirit civic al societății în care trăim.

Mai multe despre activitatea sa profesională, la: https://www.goodreads.com/user/show/7868497-catalin.

„Conținut, Comunitate și Creativitate în social media” – o temă „la zi”, pe care o va aborda la evenimentul de pe 7 noiembrie MONICA JITARIUC, profesionist cunoscut, cu o experiență de aproape 20 ani în comunicare. Monica a debutat profesional făcând PR instituțional la Ministerului Apărării Naționale, apoi a continuat în publicitate, marketing, comunicare internă și social media. În prezent, lucrează la MSL The Practice. Este membră în board-ul Fundației Comunitare București. Se implică în activități de mentorat și inspirat business-uri consolidate, dar și start up-uri, ONG-uri, afaceri sociale sau oameni aflați la început de drum. Ţine cursuri de comunicare integrată, strategie si prezență sănătoasă în mediul digital. Este masterandă în Studii Vizuale și Societate, la SNSPA. Susține inițiativele de luptă împotriva violenței domestice și pe cele care pot schimba în bine viața fetelor din România. Este preocupată de noile tehnologii și impactul lor asupra tuturor aspectelor vieții noastre.

Cei interesați de întreg parcursul său profesional pot acccesa:

www.linkedin.com/MonicaJitariuc |www.facebook.com/MonicaJitariuc |www.instagram.com/MonicaJitariuc|www.twitter.com/MonicaJitariuc|www.pinterest.com/MonicaJitariuc

www.monicatariuc.ro

„Mixul ideal al instrumentelor de marketing online” este tema aleasă deIONUȚ OPREA, unul dintre cei mai cunoscuți oameni din sfera digitală autohtonă. Ionuț este fondator și director general al agenției STANDOUT – The Engagement Agency, o agenție cu trei mari departamente: 1. Creație, campanii și activități de marketing online 2. Data science/Știința analizei datelor: Monitorizare și analiză a prezenței și discuțiilor online 3. Facebrands.ro și Fanalyzer.co.uk – analitice comparative automatizate pentru pagini comerciale pe retele sociale precum Facebook și Instagram.

Mai multe despre Ionuț Oprea,https://www.linkedin.com/in/ionutoprea/.


Evenimentul de pe data 7 noiembrie le oferă specialiștilor în marketing și comunicare de pe piața de carte românească ocazia de a participa la o serie de prezentări susținute de profesioniști din sfere care se intersectează cu domeniul publishingului de carte, explorînd tematici precum relația consultantului în comunicare cu noile media și noile provocări aduse de digital.

Headsome Communication, agenție de comunicare specializată în dezvoltarea de proiecte dedicate sferei culturii scrise, realizează acest proiect parteneriat cu echipa Companiei de Librării București (CLB), cu sprijinul Ministerului Culturii și Identității Naționale, prin programul ACCES – Anul Cărții 2019.


Despre organizator:
Headsome Communication este prima agenţie de comunicare din România dedicată proiectelor de promovare a lecturii.
Frankfurter Buchmesse, Goethe-Institut, Centrul Ceh, Ambasada Israelului în România, Ambasada Statelor Unite ale Americii în România, Ambasada Suediei, British Cluncil, Institutul Balassi – Institutul Maghiar din Bucureşti, Fundaţia Traduki, Colegiul Noua Europă, Universitatea din Bucureşti, Compania de Librării Bucureşti, Muzeul Naţional al Literaturii Române, EUNIC, Asociația Editorilor din România se află pe lista instituţiilor pentru care Headsome Communication a imaginat campanii de comunicare de-a lungul celor șapte ani de la lansare.
De asemenea, Headsome Communmication a inițiat proiecte proprii, precum Festivalul Internațional de Literatură de la Timișoara sau Gala Industriei de Carte „Bun de Tipar”.
Echipa le reunește pe Oana Boca Stănescu (fondatoare, consultat în comunicare, cu o experiență de 16 ani în promovarea de carte și cercetăror în domeniul literaturii digitale) și Ioana Gruenwald (manager de proiecte, cu o experiență bogată în diverse domenii ale pieței de carte românești și străine).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *