NO.MAD Talks deschide discutia despre provocarile creatorilor de continut pe 23 noiembrie, la cea de-a treia editie a evenimentului online Pandemia - Made Me Do It
04 Noiembrie 2020, 14:55
Made Me Do
 It
Dupa ce a dat cuvantul freelancerilor si
 antreprenorilor care si-au impartasit lectiile invatate in pandemie, NO.MAD
 Talks abordeaza nisa creatorilor de continut la Pandemia Made Me Do It 3.0,
 eveniment online care va avea loc pe 23 noiembrie, de la 18:30, online. Cinci
 reprezentanti ai publicatiilor si trei bloggeri vor povesti despre provocarile intampinate
 in 2020 intr-un format nou de discutie pentru care sunt disponibile bilete pe Eventbook.
Despre
 strategie editoriala, psihologia cititorilor si adaptarea la schimbarea de
 paradigma
In 2020, meniul de continut al publicatiilor din Romania
 a suferit schimbari importante, in nevoia de a fi alaturi de cititorii lor in
 noul context si in provocarea de a pastra linia editoriala. Care au fost
 subiectele care au avut cel mare impact si cele retrase, despre reactia
 cititorilor, spinoasele aspecte financiare si planurile de viitor povestesc
 Alina Aliman, redactor – sef al A List Magazine, Irina Markovits, editor sef si
 Clementina Anghelache, publisher la Psychologies Romania, Ioan Big, publisher
 la Zile si Nopti si Anda Docea, jurnalist la Dilema Veche.
Continutul aduce comunitatea sau
 comunitatea determina continutul?
La
 al doilea panel al evenimentului Pandemia Made Me Do It 3.0 se va aborda
 strategia de continut pe nise si vor raspunde la intrebari Ovidiu Muresanu,
 creator The Stories of O si blogger (http://www.ovidiumuresanu.com/), Mihaela Sava, blogger
 culinar (https://laprajiturela.ro/) si Cristina Otel,
 trainer, Life Design Coach si blogger (https://www.cristinaotel.ro/). Cei trei invitati vor
 povesti despre cum si-au adaptat continutul, despre ce au comunicat cu publicul
 lor si ce idei noi au dezvoltat.
Evenimentul va avea loc online, pe Zoom, iar
 biletele sunt in numar limitat, la pretul de 35 lei si se pot achizitiona de pe
Eventbook. Contravaloarea integrala
 a biletelor va fi directionata catre campania de crowdfunding a noii platforme
 Kind Market accesibilizata pentru nevazatori de pe Galantom.
Parteneri media: Radio
 Guerrilla, Iqads, Start-up.ro, The Institute, Igloo, PRwave, Iqool, Zile si Nopti,
 The Trends, Munteanu, Kreatoria, Romania Pozitiva, Feeder.
Despre NO.MAD Talks
NO.MAD Talks este un
 proiect ce incurajeaza oamenii sa lucreze pe cont propriu, sa-si descopere
 pasiunea si sa o transforme in job. Primul eveniment a avut loc in iunie 2018 si
 a pornit de la initiativa Iunietei Sandu, care si-a dorit sa creasca
 comunitatea de freelanceri si antreprenori din Bucuresti. In aprilie 2020 a
 luat nastere Kind Market,
 platforma de schimb de servicii si produse intre freelanceri si antreprenorii
 locali, proiect menit sa aduca impreuna si sa faciliteze colaborarea intre doua
 categorii complementare, menite sa se apropie si sa isi aduca valoare impreuna.
 Printre initiativele recente ale
 proiectului NO.MAD Talks se afla si Healthy Freelancer, un concept foarte necesar, ce aduna momentant primele
 pachete de asigurari medicale gandite special pentru freelanceri, urmand sa fie
 adaugate discounturi si pachete in zona de sanatate fizica si mentala. 








